Sunday, March 13, 2011

Peedi-hakklihapada riisiga

Kuna mu ema kasvatab hiidpeete ja ise neid eriti ei söö, vaid sokutab mulle, siis on neid minu majapidamises pidevalt piisavalt ja menüüs peab ka olema palju peeditoite, et need uueks hooajaks ikka otsa saaksid. Siin on üks tervislik, lihtne, kiire ja suhteliselt maitsev toit, mida tasub teistega jagada. Idee toidutarest. Kui lastele ei teeks, siis mina, kui teravamate elamiste austaja, lisaksin sinna ka terve paki (75 g) sinihallitusjuustu.

Koostis:
1 sibul
400 g (veise)hakkliha
2 dl (pruuni)riisi
500 ml vett
1 tl (kuivatatud)tüümiani
250-300 g keedupeeti

õli praadimiseks
soola
peterselli

Mina valmistan seda toitu kõrge äärega pannil ja pann saab triiki täis. Neljale jagub kohe kindlasti.

Haki sibul ja prae klaasjaks, lisa hakkliha ja pruunista. Kalla juurde riis, vesi ja lisa tüümian. Hauta, vahepeal segades, kaane all 20 minutit. Lisa riivitud peet, kuumuta veel natuke aega, maitsesta soolaga, puista peale petersell.

Eriti hea hapukoorega.

No comments:

Post a Comment